De Amsterdamse rederij Stromma - voorheen Canal - zorgt er imiddels al ruim dertig jaar voor dat de toerist de stad vanuit de gracht kan bewonderen. Stromma is toonaangevend als het gaat om duurzaamheid in de grachten en een buitengewoon innovatief bedrijf; er werd een diesel rondvaartboot tot elektrisch omgebouwd, er zijn boten die op waterstof varen en uiteraard zijn alle Green Keys uitgereikt. Aanknopingspunten die we hebben omgezet tot PR-kansen.
Aanpak
Er zijn allerlei activiteiten en momenten waarop Fair Focus Stromma heeft mogen helpen op PR gebied; van een campagne ter gelegenheid van het dertigjarig bestaan tot de jaarlijkse tulpen-lobby voor grachtenbewoners.
Het resultaat
Leuke (en relevante) free publicity; van het Stan Huygens Journaal van de Telegraaf, tot een mooi Parool-verhaal, AT5, interviews met de Vaarkrant en diverse andere reis- en scheepvaartpublicaties.

Aanpak
Er zijn allerlei activiteiten en momenten waarop Fair Focus Stromma heeft mogen helpen op PR gebied; van een campagne ter gelegenheid van het dertigjarig bestaan tot de jaarlijkse tulpen-lobby voor grachtenbewoners.
Het resultaat
Leuke (en relevante) free publicity; van het Stan Huygens Journaal van de Telegraaf, tot een mooi Parool-verhaal, AT5, interviews met de Vaarkrant en diverse andere reis- en scheepvaartpublicaties.

Datum2015
KlantStromma
CategoriePR & Free Publicity PR & Free Publicity Offline (Print) PR & Free Publicity Online